طراحي داخلي خانه دركنار فضايي آرام طراحي داخلي خانه دركنار فضايي آرام .

طراحي داخلي خانه دركنار فضايي آرام

طراحي داخلي رستوران

طراحي داخلي دكوراسيون براي كاربري هاي متعدد  

علم طراحي داخلي شاخه‌اي از هنر معماري محسوب مي‌شود كه طرفداران بسياري را به خود جذب كرده است. در اين مقاله قصد داريم جوانب گوناگون اين علم را مورد بررسي قرار دهيم و نكاتي را كه منجر به اجراي يك دكوراسيون حرفه‌اي مي‌گردد براي شما شرح دهيم.

 

طراحي داخلي مسكوني

طراحي منزل مسكوني به عهده متخصصين حرفه‌اي اين عرصه است چرا كه اجراي سر خود علايق و نظرات مي‌تواند موجب كاهش زيبايي دكوراسيون اجرا شده در محيط منزل گردد. در اينجا قصد داريم سبك پرطرفداري از طراحي مسكوني را مورد بررسي قرار دهيم، طرحي كه به شما حس شركت در فستيوال رنگ‌ها را  خواهد داد.

در اين سبك از طراحي داخلي خانه مي‌توانيد رنگ‌ها را در الويت كار خود قرار دهيد، همانطور كه ميدانيد بهره گيري از رنگ‌هاي شاد و متفاوت فضاي شاد و پر  هيجاني را در منزل شما ايجاد مي‌كند، البته ناگفته نماند كه انتخاب رنگ‌ها و طريقه تركيب آنها به نظرات و سليقه‌هاي افراد خانواده بستگي دارد. در مواردي كه افراد خانواده سلايق متفاوتي نسبت به يكديگر دارند مي‌توان از متخصص طراحي داخلي درخواست كرد كه با استفاده از هنر خود همه رنگ‌ها را در دكوراسيون داخلي منزل بگنجاند. دو سبك رنگارنگ و جذابي كه مي‌توانيد به شما پيشنهاد دهيم سبك بوهو و كولي وار مي‌باشد كه اين روزها مورد توجه بسياري از بانوان پر  انرژي و جوان قرار گرفته است.

 

طراحي داخلي منزل به سبك ماجراجويان

دكوراسيون داخلي افرادي كه قدرت تخيل بالايي دارند مي‌تواند بسيار جذاب و تاثيرگذار طراحي شود، اين افراد مي‌توانند با كمك يك متخصص با تجربه سبك جذابي را براي طراحي داخلي منزل خود برگزينند و به مرحله اجرا در آورند، البته ناگفته نماند كه اين نوع از طراحي داخلي نقض قوانين علمي را در الويت قرار  داده است و بيشتر مختص افرادي ست كه سعي دارند علايق و خواسته‌هايشان را بدون توجه به هيچ چهارچوبي به مرحله اجرا در آورند. به‌عنوان مثال با مشاهده طراحي داخلي اتاق خوابي كه تصوير آن در ادامه آمده است متوجه خواهيد شد كه شخصي بسيار رؤياپرداز و پرانرژي در آن خانه زندگي مي‌كند.

 

در اين سبك از طراحي هرگز يك رنگ غالب مورد انتخاب قرار نمي‌گيرد و جذابيت آن اين است كه همه رنگ‌ها به يك اندازه بكار رفته‌اند و هر كدام در گوشه‌اي جلوه گري مي‌كنند. افرادي كه اين سبك از طراحي داخلي را انتخاب مي‌كنند به ريزه كاري و جزييات دقت زيادي دارند و حضور در يك مكان شلوغ آنها را آزار نمي‌دهد.

اولين نكته‌اي كه در طراحي يك منزل مسكوني مورد توجه قرار مي‌گيرد اين است كه افراد خانواده با حضور در آنجا احساس آرامش كنند به طوري كه خروج از خانه و عدم حضور در آنجا طي مدت زمان طولاني دلتنگي او را به دنبال داشته باشد. توجه داشته باشيد كه انتخاب يك دكوراسيون رنگي براي منزل خود به معناي بچه بودن فرد نيست بلكه نشان از شادماني و انرژي فزاينده او دارد. هنگام انتخاب طراحي داخلي منرل خود هرگز به نظر ديگران فكر نكنيد چرا كه قرار است شما ساعتهاي عمر خود را آنجا سپري كنيد و احساس عدم امنيت در آن مي‌تواند موجب ايجاد روحيه‌اي ضعيف در افراد خانواده شود. براي كسب اطلاعات بيشتر از سبك‌هاي منطبق با سليقه خود و اعضاي خانواده‌تان مي‌توانيد با مشاوران مجموعه ما در ارتباط باشيد.

دكوراسيون داخلي هتل

سعي كنيد هميشه طراحي داخلي هتل را به افراد خبره و متخصص بسپاريد تا از هدررفت سرمايه خود جلوگيري كرده و بهترين طراحي داخلي را انتخاب و با  بيشترين صرفه جويي به مرحله اجرا درآوريد. در اينجا قصد داريم راجع به نحوه صحيح طراحي داخلي هتل و نكات مهم آن صحبت كنيم. همانطور كه ميدانيد براي طراحي دكوراسيون داخلي يك هتل نمي‌توان سليقه قشر خاصي از افراد را مد نظر قرار داد، چراكه افراد متفاوتي با سليقه‌ها و علايق گوناگون براي اقامت به آن هتل مي‌آيند پس آگاهي از جنبه‌هاي روانشناختي طراحي مي‌تواند تأثير مثبتي بر كارايي و بازدهي هتل شما داشته باشد.

 

مسافران هتل انتظار دارند هنگام ورود به اتاق احساس امنيت و آرامش كنند و در طول اقامت همه تجهيزات لازم براي زندگي را در دسترس خود داشته باشند. در همين راستا بهره گيري از افراد متخصص بسيار ضروري ست. يك پيشنهاد جالب براي هتل‌ها استفاده از تركيب مخمل و چوب براي طراحي دكوراسيون داخلي ست، وجود يك روتختي از جنس مخمل و بهره گيري از چوب براي دكورها يك خروجي گرم و جذاب را به دنبال خواهد داشت. هنگام طراحي دقت كنيد كه از فضاي موجود حداكثر بهره را ببريد و طوري عمل نكنيد كه بخشي از مساحت اتاق بدون استفاده بماند.

 

طراحي داخلي لابي

طراحي لابي هتل از ديگر مواردي ست كه مسافر هنگام ورود توجه ويژه‌اي به آن خواهد داشت. طراحي لابي هتل‌هاي خود را به متخصصين مجموعه ما بسپاريد،  جهت تعيين وقت مشاوره مي‌توانيد از طريق راه‌هاي ارتباطي موجود در سايت با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد. در ادامه نيز مي‌توانيد دو طرح بي نظير براي لابي را مشاهده نماييد.

 

طراحي لابي بايد هارموني بي نظيري از كليات دكوراسيون داخلي هتل را به نمايش بگذارد. بهره گيري از متريالي چون چوب، شيشه و فلز در دكوراسيون داخلي  لابي جلوه بسيار زيبايي به محيط مي‌بخشد، خوب است بدانيد كه ذهنيت اول از هر مكان براي هميشه در افكار فرد باقي خواهد ماند پس لابي نيز تأثير بسزايي بر توجه مسافران به هتل شما خواهد داشت.

 

رعايت نكات زير در راحي لابي هتل بسيار مهم خواهد بود:

  1. ايجاد يك سالن استراحت آرامش بخش و امكانات خدماتي جهت پذيرايي ميمهمانان هتل
  2. استفاده از مبل‌هاي راحت كه در طولاني مدت موجب آزار ميهمانان نشود.
  3. ايجاد يك فضاي بازي اختصاصي براي كودكان
  4. طراحي ويژه و اختصاصي كه نظر ميهمان را به خود جلب كند.
  5. ايجاد قابليت درآمدزايي براي هتل در محيط لابي (به‌عنوان مثال تأسيس فروشگاه)

طراحي لابي مسكوني

لابي مجتمع مسكوني نيز از جمله مواردي ست كه بايد بسيار مورد توجه قرار گيرد چرا كه موجب تقويت روحيه افرادي مي‌شود كه روزانه در حال رفت و آمد از  آنجا هستند. ميهمان هنگام ورود به مجتمع مسكوني شما ابتدا به طراحي لابي ساختمان توجه خواهد كرد و با دقت آنرا مورد آناليز قرار مي‌دهد. ايجاد فضاي استراحت در اين بخش از ساختمان بسيار مهم و ضروري ست، در كنار بزرگسالان بايد بخشي نيز به وسايل بازي كودكان اختصاص يابد تا بتوانيد اوقات خوشي را در كنار دوستان و همسايگانتان در آنجا سپري كنيد. ناگفته نماند كه لابي هر مجتمع محل مناسبي براي برگزاري جلسات ماهانه همسايگان مي‌باشد. ادغام سبك‌هاي مدرن و سنتي مي‌تواند منجر به جلب نظر و رضايت همه ساكنين شود.

طراحي روف گاردن

پيش از اجراي روف گاردن مجموعه كارشناسان خود را به آدرس مورد نظر مي‌فرستد تا بتوانند با بررسي جوانب مختلف محيط چند طرح به مشتري ارائه دهند. با  بيان نظرات و علايق خود مي‌توانيد طرحي مورد پسند تر از متخصصين تحويل بگيريد، پس از تأييد نيز پروژه روف گاردن در مرحله اجرا قرار مي‌گيرد. جزييات هرينه هاي لازم نيز به شما اعلام خواهد شد. قبل از توضيحات بيشتر بدانيد كه روف گاردن به معناي بام سبز است.

 

تيپ هاي متفاوت

چند تيپ متنوع از پروژه‌هاي روف گاردن در تهران شامل تيپ ساحلي، ارگانيك، مينياتوري، رؤيايي و لاكچري مي‌باشد. خوب است بدانيد كه تيپ‌ها از نظر كيفيت  هيچ تفاوتي با يكديگر ندارند. نكاتي كه بايد هنگام اجراي پروژه روف گاردن مورد توجه قرار دهيد به شرح زير است:

  1. توجه به مسيرهاي اصلي رفت و آمد
  2. استفاده از دك چوب پلاست در كف محل
  3. استفاده از پلنترباكس در فضاهاي سبز
  4. استفاده از شن و سنگ‌هاي تزييني در محيط اطراف
  5. گنجاندن آلاچيق، آتريوم و آبنما در طرح اجرايي، كه موجب افزايش هزينه‌هاي پروژه نيز خواهد شد.

طراحي داخلي رستوران

نوع طراحي رستوران از اولين موضوعاتي ست كه هنگام تأسيس آن مورد توجه قرار مي‌گيرد، طراحي داخلي رستوران سنتي بهره گيري از سبك‌هاي خاص قديمي  را مي‌طلبد كه در اين حين توجه به منوي غذايي ارائه شده به مشتريان نيز الزامي مي‌باشد. طراحي خلاقانه محيط تأثير بسزايي در افزايش تعداد مشتريان خواهد داشت در ادامه به ريزفضاهاي يك محيط غذاخوري اشاره خواهيم كرد:

  1. فضاي خصوصي در طراحي داخلي رستوران: اين بخش شامل مواردي چون سردخانه، آشپزخانه، انبار، تاسيسات، اتاق استراحت و فضاي سرو غذا مي‌باشد.
  2. فضاي مياني در طراحي داخلي رستوران: اين بخش شامل اتاق مدير، راهرو و سرو سرويس است.
  3. فضاي عمومي در طراحي داخلي رستوران: اين بخش نيز ورودي اصلي رستوران، صندوق، ميز و صندلي‌ها و سرويس‌هاي بهداشتي را در خود جاي مي‌دهد.

 

خصوصيات يك رستوران سنتي

در يك رستوران سنتي فضايي معادل 1.3 تا 1.9 متر مربع به هر شخص اخصاص ميابد، در اين نوع رستوران‌ها ميزهاي دو يا چند نفره قرار داده شده است و پيشخدمت نيز آماده ارائه خدمات مي‌باشد. افرادي كه روحيه آنها با محيط‌هاي كوچك سازگار نيست بايد به اين نوع رستوران‌ها مراجعه كنند تا فضاي كافي براي آنها وجود داشته باشد و احساس كسلي نكنند. استفاده از نقاشي‌ها و آثارهاي سنتي در طراحي داخلي اين رستوران جلوه بسيار ويژه‌اي به محيط مي‌بخشد.

 

طراحي داخلي رستوران مدرن

يك رستوران مدرن منويي متفاوت نسبت به رستوران‌هاي سنتي دارد. به‌عنوان مثال در اينجا يك طرح ژاپني اجرا شده در يك رستوران 80 متري را مورد بررسي قرار مي‌دهيم. تصوير زير طرح نهايي اين رستوران را براي شما به نمايش گذاشته‌ايم:

 

اين رستوران در شهر سن پترزبورگ روسيه واقع شده است. رستوراني با نام كيدو كه غذاهاي محلي ژاپني را به مشتريان ارائه مي‌دهد، مساحت آن به صورتي بود كه بايد از يك طراحي داخلي ساده براي اجراي دكوراسيون آن بهره گرفته مي‌شد به همين علت معماران با ايجاد يك فضاي پارامتريك ساده سعي كردند همراه با كاهش شلوغي فضا از ايجا يك محيط بسيار ساده در طراحي داخلي نيز جلوگيري كنند.

 

نماي رستوران يك پوسته پانوراما است همانطور كه قابل مشاهده است در طراحي داخلي رستوران بيشتر از 400 مكعب چوبي مثلث مانند فضا را پر كرده است، رنگ استفاده شده در طراحي داخلي تناسب بسياري با رنگ ديوارهاي رستورا ندارد. رنگ تيره پس زمينه موجب ايجاد يك جلوه خاص از المان‌هاي مثلثي شكل شده است، اين نوع از طراحي داخلي رابطه مستقيمي با هنر و فرهنگ كشور ژاپن دارد و اين همان نكته‌اي ست كه بارها تكرار شده، توجه به منو از جمله موارد مهم براي انجام طراحي داخلي يك رستوران ويژه است.

 

طراحي داخلي مجتمع تجاري

در يك مجتمع تجاري نوع طراحي ويترين مغازه اولين چيزي ست كه مورد توجه مشتريان قرار مي‌گيرد. طراحي داخلي مغازه از ملزومات مرحله بعد است كه با سپردن آن به يك متخصص مي‌توانيد از نگراني‌هاي احتمالي خود براي جلب نظر مشتريان بكاهيد. بهره گيري از متخصصين طراحي داخلي مي‌تواند منجر به پيشبرد روند صعودي كسب و كار شما شود.

 

در ادامه به بررسي يكي از پروژه‌هاي اجرا شده در برزيل مي‌پردازيم: اين پروژه در سال 2016 و با مساحت 315 متر مربع اجرا شده است، يك طراحي تجاري مدرن كه متعلق به برندي معتبر از نان و شيريني ست.

 

نماي آن از جنس سنگ است، طراحي داخلي آن يك محيط گرم و لذت بخش را براي مشتريا نايجاد كرده است، چوب متريالي بوده كه به‌صورت غالب در طراحي داخلي اين فروشگاه بكار گرفته شده است. همرنگ بودن چوب با نان از دلايل مهمي ست كه منجر به انتخاب اين طرح شده است. طراحي بخش پذيرايي نيز از ديگر كارهاي مهمي ست كه توسط معماران اين پروژه انجام گرفته است.

 

پس نتيجه مي‌گيريم كه انتخاب يك طراحي متناسب با كاربري مغازه براي انجام طراحي داخلي مغازه بسيار ضروري مي‌باشد. در ارتباط با طراحي داخلي ويترين نيز سعي كنيد از طرح‌هاي رنگارنگ و جذاب بهره بگيريد.

طراحي داخلي صرافي و طراحي داخلي طلا فروشي نيز زير مجموعه‌اي از طراحي‌هاي فروشگاهي و تجاري به شمار مي‌آيد كه بنابر كاربري آن بايد بهترين انتخاب را  براي اجراي آن داشته باشيد.

طراحي داخلي ادراي

اجراي صحيح دكوراسيون داخلي اداري نيز از ديگر موارد مهم در علم طراحي داخلي مي‌باشد، اگر قصد تأسيس شركت يا دفتر كار داريد بدانيد كه طراحي داخلي آن مي‌تواند تأثير مستقيمي بر كسب و كار شما داشته باشد پس از متخصصين سبك طراحي اداري براي پيشبرد بهتر كار خود بهره بگيريد.

طراحي داخلي ويلا

نوع طراحي ويلا تأثير زيادي بر روحيه افراد خانواده شما خواهد داشت. دكوراسيون داخلي ويلا از عوامل مهمي ست كه بايد هنگام اجرا يا تغيير آن از متخصصين  مشاوره بگيريد. استفاده از طرح‌هاي شاد و خلاقانه مي‌تواند محيطي آرام را براي تعطيلات و استراحت شما فراهم آورد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۱:۵۴:۰۹ توسط:سينا موضوع:

چگونگي دكوراسيون داخلي هتل

اصول كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي مناسب  

با توجه به اين‌كه يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب ،مي‌تواند يك جلوه‌ي جذاب و زيبا را در چيدمان دروني يك طراحي منزل مسكوني، طراحي داخلي ويلا،طراحي داخلي رستوران يا طراحي داخلي هتل در نظر مخاطب را مجسم سازد. شما مي‌توانيد با استفاده از اصول كاربردي طراحي دكوراسيون داخلي مناسب و  قوانين اجرايي در يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب وموفق، يك فضاي رنگي سرشار از آرامش را براي بيننده به وجود بياوريد، تا از قرار گرفتن در محيط مدنظر بتواند احساس رضايت خاطر بيشتري را درون خود داشته باشد.

 

 

چگونگي طراحي داخلي مسكوني

 

اولين مكاني كه بعد از شنيدن نام طراحي داخلي و طراحي دكوراسيون داخلي مناسب، به نظر شما نيازمند تغييراست ، پياده سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب، در نحوه چيدمان اثاثيه و سائل درون منزل مسكوني شما خواهد بود. باوجود يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب ،شما مي‌توانيد با كمترين وسايل و امكانات محيط زندگي خود را جذاب‌تركرده و زيباتر از هميشه جلوه‌گرد سازيد.

باوجود يك چيدمان داخلي زيبا و جذاب و اجراي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب،بعد از يك روز كاري سخت هنگامي‌كه به منزل مسكوني خود مراجعه مي‌كنيد و دكوراسيون داخلي منزل زيباي خود را مي­بينيد ،احساس بازيابي نيروي ازدست‌رفته و نشاط و سرزندگي  دوباره رابيشتر از هميشه در درون  خودخواهيد داشت.

 

 

 

نكات مهم در طراحي داخلي خانه

ازجمله نكات مهمي كه در يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب، براي منزل مسكوني خود بايد در نظر داشته باشيم، مي‌توان به ايجاد سايه روش‌هاي رنگي جذاب با تناژهاي رنگي هماهنگ با نور محيطي اشاره كرد. شما باوجود يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب زيبا و رنگي ،هميشه احساس رضايت خاطر بيشتري خواهيد داشت، تا اين‌كه در يك محيط كسل‌كننده  كه داراي تركيب رنگي تكراري مانند رنگ‌هاي كرم و قهوه‌اي مي باشد ، قرار بگيريد.

هم‌چنين طراحي داخلي منزل شما و اجراي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب، مي‌تواند حسن سليقه شمارا در چگونگي ديزاين و چيدمان وسايل مسكوني خود  در نظر مخاطب بيشتر از هميشه جلوه‌گر سازد و نشانگر اين باشد كه شما فرد باذوق و سليقه‌اي هستيد كه به محيط اطراف خود توجه ويژه‌اي را نشان مي‌دهيد.

 

روش اجراي يك طراحي داخلي مسكوني

در اجرا و پياده‌سازي يك طراحي مسكوني بايد به اين نكته توجه داشته باشيد كه، طراحي دكوراسيون داخلي مناسب ما مي‌تواند شامل، تركيب طراحي سنتي و  مدرن به‌عنوان يك سبك طراحي جذاب و امروزي ،در طراحي دكوراسيون داخلي مناسب ،براي محيط موردنظر شما براي ارائه چيدمان مناسب بسيار تأثيرگذار باشد.

قرار دادن يك تلفن قديمي بر روي يك ميز كلاسيك ،در كنار مبل‌هاي امروزي مدرن ، را مي‌توان به‌عنوان يك نمونه از طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي منزل مسكوني در نظر گرفت. هم‌چنين شما مي‌توانيد در كنار طراحي دكوراسيون داخلي مناسب و امروزي خود از آثار و نقاشي‌هاي كلاسيك نيز براي تزيين كردن پذيرايي منزل خود استفاده كنيد، تا زيبايي طراحي داخلي شما در منزل مسكوني‌تان چندين برابر شود.

با همه نكات ذكرشده براي اجراي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي منزل مسكوني، شما بايد توجه داشته باشيد كه طراحي داخلي مجتمع تجاري، با طراحي داخلي يك‌منزل مسكوني كاملاً متفاوت خواهد بود و شما بايد از تخصص و تجربه بيشتري براي طراحي ويترين‌هاي مغازه‌هاي موردنظر در يك مجتمع تجاري برخوردار باشيد.

 

طراحي لابي  مسكوني

طراحي لابي در يك هتل يا مجتمع مسكوني ازاين‌جهت داراي اهميت مي‌باشد كه، ميهمانان شما در ابتداي ورد اول وارد لابي ساختمان مي‌شوند و سپس، پس از مشاهده نحوه‌ي طراحي داخلي لابي، مي‌تواند بعد از طي كردن مسافت طراحي‌شده در قسمت لابي ،به بخش ورودي ساختمان مدنظر مراجعه كنند.

طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي  لابي مجتمع مسكوني را، مي‌توان با قرار دادن چندين گلدان زيبا ازگل‌هاي زيباي طبيعي يا مصنوعي تزييني و طراحي زياي  سنگ‌هاي شيشه‌اي براق جذاب‌تر كرد. اين طراحي جذاب و زيبا به ميهمانان شما در بدو ورود احساس خوبي را منتقل خواهد كرد و شما باوجود اجراي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب مي‌توانيد ميهمانان خود را مسرورتر از هميشه در خانه خود بپذيريد.

 

نكات اصولي طراحي دكوراسيون داخلي اداري

براي اين‌كه بتوانيد يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را در يك محيط تجاري پياده‌سازي كنيد، بايد اطلاعات كافي در رابطه با نكات مهم يك طراحي داخلي اداري مناسب را داشته باشيد. هم‌چنين اطلاع داشت از سلايق و علايق كارمندان نيز مي‌تواند يكي از مهم‌ترين عناصر براي تهيه يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب در يك طراحي داخلي اداري باشد.

وجود چندين گياه طبيعي و يا چندين تابلوي كوچك هنري هوشمندانه، مي‌تواند يك طراحي اداري را از حالت خشك و رسمي خارج ساخته و جذابيت آن را در نزد  مراجعه‌كنندگان تا چندين برابر افزايش دهد. بنابراين با اجرا و پياده‌سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب مي‌توانيم راندمان و بازدهي كاري، كارمندان را افزايش داده و احساس رضايت خاطر آن‌ها را از محيط كاري‌شان تا چندين برابر افزايش دهيم.

 

 

روش اصولي دكوراسيون داخلي ويلا

در طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي يك طراحي ويلا، بايد ابتدا اين نكته را موردتوجه قرار دهيد كه ويلاي مدنظر شما داراي چه مساحتي مي‌باشد و يا اين‌كه ويلاي مدنظر مي تواند داراي يك منظره روبه‌دريا يا جنگل‌هاي هميشه سرسبز باشد. اگر ويلاي موردنظر شما داراي يك حياط سرسبز بسيار بزرگ باشد براي پياده‌سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب مي‌توانيد، يك ميز و صندلي چوبي را براي صرف چاي يا قهوه در عصرهاي زيباي تابستاني در يك‌گوشه حياط قرار دهيد.

همچنين درصورتي‌كه ويلاي مدنظر، داراي يكپنجره روبه روي جنگل‌هاي زيباي هميشه سرسبز يا درياي هميشه خروشان باشد، حتي‌المقدور بايد يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را با الهام از طبيعت مدنظر در چيدمان داخلي ويلا مدنظر داشته باشيد. اين طراحي دكوراسيون داخلي مناسب ،جذاب و منحصربه‌فرد ،علاوه بر اين‌كه مي‌تواند در روحيه شما به‌خوبي تأثيرگذارباشد، احساس خوبي را در ايام تعطيلات تابستاني نيز در ويلاي مدنظر براي شما فراهم خواهد كرد.

 

هزينه مناسب طراحي داخلي مغازه

براي اين‌كه بتوانيد يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را ،براي يك مغازه داشته باشيد، بايد اين نكته را مدنظر قرار داشته باشيد كه ،طراحي ويترين مغازه، يكي از مهم‌ترين بخش‌ها در قسمت طراحي داخلي مغازه مي‌باشد. باوجود يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي ويترين مغازه موردنظر بنا بر اجناسي كه قرار است در مغازه به فروش برسد مشتريان بيشتري به‌سوي مغازه مد نظر جلب خواهند شد.

هم‌چنين در اجرا و پياده‌سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي مغازه ،مدنظر داشته باشيد كه ،فضاي داخلي مناسب را براي بازديد مشتريان حتماً فراهم كنيد. زيرا در صورت عدم وجود فضاي كافي ،مشتريان نمي‌توانند به‌خوبي از وسايل شما بازديد كرده و اقدام به خريد وسايل موردنياز خودنمايند.

 

روش مناسب براي طراحي رستوران

امروزه باوجود رستوران‌هاي متعدد در شهر و غذاي بسيار لذيذي كه توسط اين رستوران‌ها سرو مي‌شود، افراد بسيار زيادي ترجيح مي‌دهند كه در طول هفته يك وعده غذايي خود را، در اين رستوران‌ها نوش جان كنند و از طعم دل‌چسب غذاي خود در كنار خانواده لذت ببرند.

باوجود رستوران متفاوتي كه وجود دارد، برخي از رستوران‌هاي سنتي با دارا بودن طراحي داخلي رستوران سنتي و برخي رستوران‌هاي امروزي با دارا بودن طراحي داخلي رستوران مدرن ،از علاقه‌مندان خاص خويش برخوردار هستند. بنابراين اغلب افراد بنا بر سلايق خانوادگي خود،مي توانند يك رستوران را با طراحي  دكوراسيون داخلي مناسب ،از ميان اين رستوران‌ها براي صرف غذا انتخاب كنند.

 

چگونگي دكوراسيون داخلي هتل

در طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي يك هتل، بايد اين نكته را مدنظر داشته باشيم كه، طراحي لابي هتل و طراحي داخلي هتل ،هركدام به‌نوبه خود در  ميزان رضايت ميهمانان تأثيرگذار خواهد بود.

براي اين‌كه يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را براي يك هتل بتوانيم داشته باشيم، بايد ابتدا يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را براي قسمت لابي هتل در نظر بگيريم، چراكه بيشتر مراجعين و ميهمانان آن‌ها، در قرارهاي كاري خود در لابي هتل با شركاي تجاري خود قرار مي‌گذارند و يك فضاي دل‌نشين مي‌تواند در پيشبرد برنامه‌هاي آن‌ها بسيار تأثيرگذار باشد.

هم‌چنين در پياده‌سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي هتل ،بايد اين نكته را مدنظر قار دهيم كه، طراحي اتاق‌ها و منظره اتاق‌ها مي‌تواند يكي از مهم‌ترين گزينه‌اي مطرح در طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي جلب‌توجه بيشتر مراجعه‌كنندگان هتل مدنظر باشد.

 

شيوه‌ي طراحي داخلي طلا فروشي

طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي يك طلا فروشي ،مي‌تواند علاوه بر اين‌كه حس زيبا پسندانه مشتريان را بيشتر تحريك كند، طلا فروشي مدنظر را به‌عنوان يكي از طلافروشي‌هاي مطرح و به نام موجود در شهر نيز جلوه‌گر سازد.

براي اين‌كه بتوانيد يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را براي يك طلافروشي انجام دهيد ،بايد اين نكته را مدنظر قرار دهيد كه طراحي ويترين‌هاي طلافروشي، از مهم‌ترين بخش‌هاي موردنظر در يك طراحي داخلي مناسب براي طلافروشي خواهد بود. بنابراين با طراحي جذاب و منحصربه‌فرد ويترين‌هاي طلا فروشي، مي‌توانيد هنرنمايي خود را به رخ ديگر رقيبان مطرح در اين عرصه  بكشيد و مشريان بيشتري را براي خريد به‌سوي مغازه طلافروشي مد نظر خود جلب كنيد.

 

چگونگي طراحي داخلي صرافي

در پياده‌سازي يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب براي يك صرافي مدرن و امروزي، مي‌توانيد از يك تابلوي نمايش‌دهنده نرخ به‌روز طلا و ارز، براي مطلع شدن مشتريان از قيمت به‌روز آن‌ها استفاده شود. تا مشتريان با اطلاعات دقيق‌تري بتوانند ،به انجام معاملات ارزي خود و مبادله كردن پول‌هاي خود بپردازند.

بنابراين در طراحي صرافي بايد دقت داشته باشيم كه مكان جداگانه‌اي براي قرارگيري ارزهايي مانند يورو و دلار و هم‌چنين سكه‌هاي متفاوت موردنياز خواهد بود.با استفاده از اين روش صراف مي‌تواند به‌راحتي به ارزهاي مدنظر دسترسي داشته باشد و با سهولت بيشتري امور تبادل ارز را انجام داده و رضايت خاطر مشتري را به‌طور كامل به دست آورد.

نكات مهم طراحي داخلي صرافي

 

به دليل اين‌كه اصول امنيتي براي طراحي دكوراسيون داخلي مناسب يك صرافي ،بايد حتماً به‌عنوان يكي از اصولي‌ترين نكات در نظر گرفته شود. بنا بر اين مي‌توانيد از يك شيشه با بريدگي گرد، مانند شيشه‌هاي طراحي‌شده در بانك‌ها براي رابطه ميان مالك صرافي و مشتري استفاده كنيد. هم‌چنين در صرافي‌هايي كه مراجعه‌كنندگان زيادي را در طول روز خواهند داشت، طراحي سيستم نوبت‌دهي براي رعايت نوبت و رضايت بيشتر مشتريان بسيار ضروري مي‌باشد.

 

 

 

 طراحي روف گاردن

براي اين‌كه بتوانيد ‌يك طراحي دكوراسيون داخلي مناسب را انجام دهيد، بايد علاوه بر محيط داخلي ساختمان، براي محيط بيروني نيز اهميت زيادي را قائل باشيد، تا بتوانيد يك‌خانه  را مطابق،باب ميل خود طراحي كنيد.

اجراي روف گاردن يا همان بام سبز، بروي سقف‌هاي منازل مسكوني سبب مي‌شود ت،ا شما يك باغ سرسبز كوچك را براي لذت بيشتر بروي سقف خانه خود داشته باشيد. طرح باغ سبز يا روف گاردن در تهران به دليل بافت شهري و آپارتماني بسيار موردتوجه مي‌باشد، زيرا ديگر باوجود يك باغ كوچ سرسبز در پشت‌بام منزلتان، شما احساس رخوت و يكنواختي را نخواهيد داشت و مي‌توانيد با مشاهده كردن روف گاردن زيباي خود روحيه ازدست‌رفته خود در طول رورز را  مجدداً به دست آوريد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۰۹:۲۹:۲۶ توسط:سينا موضوع:

دكوراسيون داخلي منزل

نمونه هايي از دكوراسيون هاي موفق در ميان طرح هاي داخلي  

در ميان تمامي مدل‌هاي طراحي داخلي شما گاهي با دكوراسيون هاي موفق  ازلحاظ طرح و ايده و نحوه اجرا مواجه مي‌شويد كه تحسين شمارا برمي‌انگيزد. دكوراسيون‌هاي موفق اغلب توسط طراحان زبردست و باتجربه اجرا مي‌شود. در اين مقاله شمارا با ويژگي‌هاي دكوراسيون داخلي  موفق در اغلب مكان‌ها بيشتر آشنا خواهيم كرد.

ويژگي‌هاي اصلي دكوراسيون‌هاي موفق چيست

قبل از اينكه شمارا با نحوه اجراي انواع طراحي‌هاي داخلي براي هم سو شدن با ويژگي‌هاي دكوراسيون‌هاي موفق آشنا كنيم در رابطه با ويژگي‌هاي يك دكوراسيون ايدئال بيشتر شمارا آشنا خواهيم نمود. شايد از مكاني گذر كرديد و طراحي آن محيط چشمان شمارا به خود جذب نمود. شايد اطرافيان شما نيز با ديدن طراحي داخلي آن مكان به وجد آمده باشند؛ بنابراين اولين ويژگي يك دكوراسيون موفق و برتر همه‌پسند بودن آن است. اينكه بتوان اولويت‌هاي مشترك در سلايق افراد را در دكوراسيون‌هاي برتر پياده‌سازي كرد، نيازمند هوش بالا و البته تجربه طراح دارد.

 يك طراح در زمان شروع طراحي خود سليقه مشتري را در وهله اول موردتوجه و بررسي قرارمي‌دهد. يكي ديگر از ويژگي‌هاي دكوراسيون‌هاي برتر رعايت استفاده از فاكتورهاي يك طرح مانند نور، ابعاد و همچنين رنگ‌هاي خنثي در كنار يكديگر است. خارج نمودن فضا از حالت يكنواختي با به به‌كارگيري رنگ‌هاي متضاد مانند سفيد و خاكستري و يا بنفش و كرم مي‌تواند نوعي تضاد در فضا ايجاد كند. زيبايي يك رنگ زماني نمود مي‌كند كه از رنگ با گستره طيفي ديگر در كنار آن استفاده نمود.

نحوه دستيابي به دكوراسيون‌هاي موفق در طراحي محيط اداري

طراحي داخلي اداري  داراي ويژگي‌هاي خاص و منحصربه‌فرد خود است. در محيط‌هاي اداري شايد نتوان از اغلب سبك‌هاي دكوراسيون‌هاي موفق استفاده نمود، ولي مي‌توان باكمي خلاقيت و هوش بالا در دكوراسيون داخلي اداري  تغييرات قابل چشم‌گيري را ايجاد كرد. طراحان در اولين مرحله در رابطه با نوع حرفه در اين‌گونه از مكان‌ها از صاحبان آن پرس‌وجو مي‌كنند. اين عمل مي‌تواند آن هارا براي رسيدن به دكوراسيون موفق در محيط اداري ياري رساند. نوري پردازي‌هاي متنوع در اغلب اتاق‌هاي اداري مي‌تواند در روحيه افراد و كاهش خستگي آن‌ها تأثيرگذار باشد اما نبايد فراموش نمود نور زياد باعث آزار چشم مي‌شود.

 بنابراين براي رسيدن به شرايط ايجاد دكوراسيون‌هاي موفق در محيط‌هاي اداري نبايد افراط‌وتفريط نمود. استفاده از ديوارك‌هاي چوبي و يا شيشه‌اي در بخش از فضاهاي محيط‌هاي كاري حالتي دوستانه و گرم را به محيط القا مي‌كند. تابلوهايي كه ذهن را با خود همراه مي‌كند گزينه مناسبي است كه مي‌توان در اغلب ديوارهاي محيط اداري نصب نمود. استفاده از رنگ‌هاي شاد در فضا حالتي خوشايند در ميان كاركنان ايجاد خواهد نمود. دكوراسيون‌هاي موفق در بيشتر موارد آسايش ساكنين آن محيط را در رأس امور قرارمي‌دهند، شايد توجه به اين نكته نيز بتواند طراحي اداري  را موفق بسازد.

دكوراسيون‌هاي موفق در مجتمع‌هاي مسكوني

مجتمع‌هاي مسكوني به دليل تعداد بالاي واحد مسكوني كه دران قرار دارند بايد از ويژگي‌هاي طراحي مسكوني  خاصي برخوردار باشند. شايد ازنظر بسياري از افراد زندگي در مجتمع مسكوني كاري دشوار باشد ولي مي‌توان مجتمع‌هاي مسكوني با دكوراسيون‌هاي موفق را در شهرهاي مختلف مشاهده نمود كه آرزوي هركسي زندگي در اين مكان‌هاست. مهم‌ترين بخش در مجتمع مسكوني،  لابي مجتمع مسكوني   است.

 در اين محيط طراح مي‌تواند دست به ايده‌هاي جالب و چشمگير بزند و افراد بسياري را از  طريق  طراحي داخلي مسكوني ساكن اين مجتمع‌ها نمايد. استفاده از كاناپه‌هاي كلاسيك و راحتي بارنگ بندي‌هاي متنوع در محيط لابي مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي دكوراسيون‌هاي موفق در مجتمع‌هاي مسكوني به شمار آيد. استفاده از گلدان‌هاي طبيعي و مصنوعي با گل‌هاي زيبا و درختچه‌هاي سرسبز نيز مي‌تواند به اين فضا حالت چشم‌نوازي ببخشد. تابلوهاي منبت‌كاري شده در ديوارهاي لابي مجتمع مسكوني به آن روح تازه‌اي مي‌بخشد؛ بنابراين مي‌توان اين‌گونه بيان كرد كه طراحي مسكوني در اين‌گونه از مجتمع‌ها نيازمند كمي خلاقيت و هوش است.

امنيت و سوددهي در طلافروشي با اجراي دكوراسيون‌هاي موفق

مغازه‌هاي طلافروشي با زرق‌وبرقي كه دارند در اغلب خيابان‌هاي شهر خودي نشان مي‌دهند. مغازه‌هاي طلافروشي يكي از مكان‌هايي است كه خانم‌ها اغلب در پشت ويترين‌هاي آن مشغول تماشا هستند؛ اما نكته مهم اين است كه چه تعداد از آن‌ها به مشتري و خريدار تبديل مي‌شود. طراحي داخلي طلا فروشي  مي‌تواند به صاحبان اين حرفه ياري رسانده و آن‌ها را به يك فروش مناسب برساند.

استفاده از چيدماني جذاب در طراحي ويترين مغازه   طلافروشي مي‌تواند افراد بسياري را وارد مغازه شما كند. استفاده از ديوارهاي آينه‌كاري شده و همچنين منبت شده به فضاي مغازه طلافروشي جلوه بيشتري مي‌دهد. اغلب دكوراسيون‌هاي موفق در طلافروشي‌ها از نورپردازي‌هاي چشم‌نواز در اين محيط استفاده مي‌كنند و از اين طريق بيشتر خانم‌ها را به مغازه مي‌كشانند. در طراحي داخلي مغازه  طلافروشي  گزينه‌هاي ديگري همچون چيدمان مبلمان و آويزهاي بلوري نيز مؤثر واقع خواهد شد.

طراحي ويترين مغازه   يكي از روش‌هاي دكوراسيون‌هاي موفق

دكوراسيون‌هاي موفق اغلب براي جذب نظر مخاطب از سبك و ايده‌هاي جالب و غيرتكراري استفاده مي‌كنند. صاحبان مغازه‌ها براي طراحي داخلي مغازه   مي‌توانند با استفاده از طراحي و نظر طراحان باتجربه در طراحي ويترين مغازه   خود براي بالا بردن فروش و كاهش كسادي، استفاده نمايند. باكمي ريسك و استفاده از طراحي‌هاي داخلي جالب و غيرتكراري شايد در مدت‌زماني كوتاه نتايج خوبي در مغازه‌شان مشاهده نمايند. صاحبان مغازه‌ها با نورپردازي مناسب و به‌اندازه و همچنين فراهم نمودن وسايل سرمايشي و گرمايشي در محيط مغازه افراد زيادي را به‌عنوان خريدار در اين مكان‌ها خواهند ديد. باكمي هزينه و استفاده از طرح‌هاي مشابه و البته عدم كپي‌برداري از آن‌ها نتايج بسيار خوبي در جهت رسيدن به دكوراسيون‌هاي موفق در اين مكان‌ها خواهيد ديد.

نمونه‌هايي از طراحي‌هاي مناسب با دكوراسيون‌هاي موفق

در مكان‌هاي مختلف شاهد انواع طراحي‌هاي گوناگون هستيد، برخي شمارا به خود جلب نموده و شايد برخي هيچ‌گونه جذابيتي براي شما نداشته باشد؛ اما نمي‌توان از  طراحي  روف گاردن     چشم‌پوشي كرد. طراحي روف گاردن  به‌عنوان يكي از دكوراسيون‌هاي موفق در فضاهاي باز محسوب مي‌شود.

اجراي روف گاردن  با استفاده از طبيعت و سرسبزي گل‌وبوته‌هاي آن در محيط‌هاي گوناگوني ازجمله پنت هاوس‌هاي ساختمان‌هاي شيك و مدرن و همچنين بهارخواب اغلب ساختمان‌ها به‌كاربرده مي‌شود و به‌عنوان طراحي‌هاي موفق به‌حساب مي‌آيد، چراكه كمتر كسي است كه از سرسبزي و نشاط آن احساس رضايت نكند.  اجراي  روف گاردن در تهران   توسط متخصصين آن در نمايندگي‌هاي مربوط به بهترين شكل صورت مي‌گيرد. اجراي روف گاردن بر فراز بام‌هاي ساختمان‌هاي مرتفع به اين مجتمع‌ها زيبايي چشمگيري بخشيده است. چيدمان مبلمان در فضاي باز و همچنين استفاده از سرسبزي و بوته‌هاي زيبا در كنار آن‌ها، مي‌تواند از پرطرفدارترين طراحي‌ها محسوب شود.

دكوراسيون‌هاي موفق در رستوران‌هاي سنتي و مدرن

رستوران‌هايي كه از تردد بسيار افراد برخوردار هستند مسلماً در طراحي‌هاي خود از عنصر مهمي بهره برده‌اند. رستوران‌هايي از دكوراسيون‌هاي موفق برخوردارند كه در كنار نظافت بالا از كيفيت مناسبي در غذاهاي خود برخوردار باشند. اگر رستوراني از كيفيت غذا برخوردار باشد ولي طراحي رستوران  مناسب و ايده آل نباشد، نمي‌تواند فروش خوبي داشته باشد.

همان‌طور كه امروزه انواع طراحي داخلي رستوران سنتي  و همچنين طراحي داخلي رستوران مدرن  در اين حرفه فراوان شده است، اما رستوراني موفق خواهد بود كه حس آسايش و آرامش در كنار موارد ديگر در اين محيط‌ها برقرار باشد. طراحي داخلي رستوران  مي‌تواند بافرهنگ و آداب‌ورسوم مردمانش عجين شده و يا مي‌تواند از سبكي كلاسيك و مدرن در طراحي خود استفاده نمايد.

دكوراسيون‌هاي موفق در محيط منازل مسكوني

در دكوراسيون داخلي منزل مكان‌هاي مختلفي براي پياده‌سازي طرح‌هاي گوناگون توسط طراحان وجود دارد. اتاق‌خواب، اتاق پذيرايي، آشپزخانه، سرويس‌هاي بهداشتي و حمام و چندين مورد ديگر. نكته مهم در دكوراسيون‌هاي موفق در طراحي مسكوني   يا طراحي داخلي خانه  استفاده ازنظر ساكنين منزل است، چراكه همه افراد در خانه سهم يكساني در طراحي منزل مسكوني  دارند.

طراحي داخلي منزل  در نوع طراحي با محيط‌هاي ديگر ازجمله  طراحي داخلي مجتمع تجاري  در تفاوت است و مسلماً محيط خانه برخلاف اين مكان‌ها نيازمند طراحي‌هاي خاص و آرامش‌بخش است. در طراحي داخلي مسكوني مي‌توان از دكوراسيون‌هاي موفق در اين زمينه استفاده نمود و با بررسي ويژگي‌هاي آن به چيدمان و رنگ‌آميزي و همچنين استفاده از سبك‌هاي ديگر، در طراحي داخلي مسكوني  پرداخت.

دكوراسيون‌هاي موفق در طراحي ويلاي شخص

ويلاهاي شخصي داير در جنوب و شمال كشور كه براي استراحت در تعطيلات و سفر به آن‌ها مراجعه مي‌شود، مي‌توانند از فاكتورهاي يك دكوراسيون موفق در طراحي داخليشان استفاده نمايند. دكوراسيون داخلي ويلا  يكي از مواردي است كه شايد افراد كمتر به انجام آن مبادرت كنند و شايد دليل آن را سپري نمودن كوتاه‌مدت بيان كنند.

ولي شما در كشورهاي مختلف دنيا شاهد نمونه‌هاي از طراحي داخلي ويلا ي شيك و مدرن هستيد كه ديدن آن براي هركسي جالب و گيرا است. افرادي  كه ويلاي شخصي دارند مي‌توانند براي طراحي ويلاي خود با توجه به شرايط آب و هوايي منطقه‌اي كه دران اقدام به خريد ويلا نموده‌اند اقدام كنند. طراحي ويلا  در داخل آن مي‌تواند در سبك و طرح‌هاي مختلف اجرايي شود.

دكوراسيون‌هاي موفق در هتل‌هاي چند ستاره

امروزه برخلاف گذشته هتل‌هاي مختلفي ازجمله سه ستاره، چهار ستاره و پنج ستاره در شهر و كشورهاي مختلف دنيا داير شده‌اند. هرچه ميزان ستاره در يك هتل بيشتر باشد طراحي هتل  و همچنين كيفيت سرويس‌دهي دران هتل بيشتر خواهد بود. طراحي داخلي هتل عبارت است از طراحي تمام بخش‌هاي آن. طراحي اتاق‌هاي هتل، سرويس غذاخوري هتل، طراحي لابي هتل، طراحي ورودي هتل، طراحي لباس كاركنان هتل و چند مورد ديگر همه در زيرمجموعه دكوراسيون داخلي هتل  قرار دارند.

 استفاده از فاكتور دكوراسيون‌هاي موفق در دكوراسيون داخلي هتل  هاي پنج ستاره كاملاً مشهود است و مسلماً هزينه سپري نمودن در اين هتل‌ها به سبب اين نوع دكوراسيون و سرويس‌دهي مناسب و باكيفيت نيز بيشتر خواهد بود. يكي از مهم‌ترين طراحي‌ها در اغلب هتل‌ها كه در طراحان به آن توجه مي‌كنند طراحي لابي هتل است. طراحي داخلي لابي  در هتل‌ها بسيار قابل‌توجه بوده و در ديد اغلب مراجعه‌كنندگان هتل‌ها است. استفاده از نورپردازي مناسب در طراحي لابي هتل  مي‌تواند در زيبايي و جلوه آن هتل تأثيرگذار باشد.

دكوراسيون‌هاي موفق در طراحي صرافي‌ها

يكي از مكان‌هايي كه استفاده از فاكتورهاي دكوراسيون‌هاي موفق در محيط آن تأثيرگذار است، صرافي مي باشد. استفاده از نوع چيدمان ميزها در كنار هم و نحوه انتخاب شكل و شمايل صندلي‌ها مي‌تواند در طراحي داخلي صرافي  تأثيرگذار باشد. سادگي يكي از شروط موفق در دكوراسيون‌هاي موفق در  طراحي صرافي‌ها تلقي مي‌شود. استفاده از رنگ‌آميزي سفيد و طوسي در اين‌گونه از فضا پيشنهاد مي‌شود. البته سليقه افراد در طراحي داخلي و همچنين دكوراسيون داخلي در اين‌گونه از محيط‌ها متفاوت است.

دكوراسيون‌هاي موفق در فروشگاه‌هاي كاشي و سراميك

صاحبان فروشگاه‌هاي كاشي و سراميك براي بيشتر ديده شدن محصولاتشان و جذب مشتري نيازمند دكوراسيون‌هاي موفق در فضاي فروشگاهي‌شان هستند. نحوه چيدمان روشويي‌ها، نحوه چسباندن پنل ها و همچنين نحوه قرارگيري شيرآلات و ديگر محصولات در فروشگاه‌هاي كاشي و سراميك مي‌تواند تأثيرگذار باشد. طراحي داخلي  در اين‌گونه از فروشگاه‌ها اغلب توسط صاحبان آن صورت مي‌گيرد و در اغلب موارد به طراحان براي دكوراسيون داخلي فروشگاه خود مراجعه مي‌كنند. نكته مهم در دكوراسيون داخلي اين‌گونه از فروشگاه‌ها استفاده از نورپردازي مناسب در بالاي پنل هاي كاشي و سراميك براي جلوه بيشتر نقش و نگاري روي آن‌ها مي باشد.

سخن پاياني در رابطه با دكوراسيون‌هاي موفق در مكان‌هاي مختلف

  • هر مكان و فضايي نيازمند طراحي و دكوراسيون منحصر به خود مي باشد؛ اما نكته مهم هم ترازي اين طراحي‌ها با دكوراسيون‌هاي موفق مي باشد.
  • مجتمع‌هاي تجاري داراي طراحي‌هاي اصولي در مغازه و پاساژهاي خود مي‌باشند. انبوه شغل‌هاي اين‌گونه از مكان‌ها مي‌تواند گزينه مناسبي براي اجرايي نمودن دكوراسيون‌هاي موفق در آن‌ها باشد.
  • دكوراسيون داخلي منزل و همچنين طراحي داخلي مسكوني مي‌بايست با توجه به سلايق افراد خانواده صورت گيرد تا به دكوراسيون‌هاي موفق نزديك شود.
  • طراحي صرافي‌ها براي بازدهي مناسب از اصول و طراحي ويژه‌اي برخوردار هستند كه توسط طراحان زبردست  آشنا به دكوراسيون‌هاي موفق صورت مي‌گيرد.
  • رستوران‌هاي سنتي و مدرن در بيشتر اماكن وجود دارد كه باكمي خلاقيت در دكوراسيون‌هاي موفق  اين محيط مي‌توان به سوددهي عالي دست‌يافت
  • طراحي ويلا مي‌تواند در گذراندن تعطيلات خاطره‌انگيز در آن‌ها مؤثر باشد و همچنين دكوراسيون داخلي آن‌ها بر اساس شرايط منطقه‌اي صورت مي‌گيرد.
  • هتل‌هاي پنج ستاره با دكوراسيون‌هاي موفق كه در  طراحي داخلي هتل  خود از آن‌ها بهره برده‌اند در كيفيت و سرويس‌دهي مناسب عمل مي‌كنند.
  • طراحي لابي  مسكوني و طراحي داخلي لابي  بسيار مهم و تاثير گذار است.

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ بهمن ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۲۷:۴۱ توسط:سينا موضوع: